Атестація




Кваліфікаційні характеристики педагогічних працівників
   За результатами атестації педагогічним працівникам присвоюються кваліфікаційні категорії: "спеціаліст", "спеціаліст другої категорії", "спеціаліст першої категорії", "спеціаліст вищої категорії".
1.     Кваліфікаційна категорія "спеціаліст" присвоюється педагогічним працівникам з повною вищою освітою, які раніше не атестувалися й діяльність яких характеризується: здатністю забезпечувати засвоєння учнями, студентами, курсантами, слухачами, вихованцями (далі - учні) навчальних програм; знанням основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; знанням теоретичних основ та сучасних досягнень науки з предмета, який вони викладають; використанням інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів у навчально-виховному процесі; вмінням вирішувати педагогічні проблеми; вмінням установлювати контакт з учнями (вихованцями), батьками, колегами по роботі; додержанням педагогічної етики, моралі.
2.     Кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії" присвоюється педагогічним працівникам, які відповідають вимогам, встановленим до працівників з кваліфікаційною категорією "спеціаліст", та які постійно вдосконалюють свій професійний рівень; використовують диференційований та індивідуальний підхід до учнів; володіють сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи та їх якісним застосуванням; застосовують інноваційні технології у навчально-виховному процесі; знають основні нормативно-правові акта у галузі освіти; користуються авторитетом серед колег, учнів та їх батьків.
3.     Кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії" присвоюється педагогічним працівникам, які відповідають вимогам, встановленим до працівників з кваліфікаційною категорією "спеціаліст другої категорії", та які використовують методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу; володіють технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів; впроваджують передовий педагогічний досвід; формують навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці; уміють лаконічно, образно і виразно подати матеріал: вміють аргументувати свою позицію та володіють ораторським мистецтвом.
4.     Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії" присвоюється працівникам, які відповідають вимогам, встановленим до працівників з кваліфікаційною категорією "спеціаліст першої категорії", та які володіють інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовують та поширюють у професійному середовищі; володіють широким спектром стратегій навчання; вміють продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; застосовують нестандартні форми проведення уроку; активно впроваджують форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів; вносять пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.
5.     Педагогічні звання "викладач-методист", "учитель-методист", "вихователь-методист", "практичний психолог-методист", "педагог-організатор-методист", "керівник гуртка-методист" можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії" (для педагогічного звання "керівник гуртка-методист" - найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту), здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти. 
    Педагогічні звання "старший викладач", "старший учитель", "старший вихователь" можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційні категорії "спеціаліст вищої категорії" або "спеціаліст першої категорії" та досягли високого професіоналізму в роботі, систематично використовують передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у його поширенні, надають практичну допомогу іншим педагогічним працівникам


Графік заходів проведення атестації
педагогічних працівників
у Вишнівчицькій ЗОШ І-Ш ступенів

з.п.
ЗМІСТ РОБОТИ
ТЕРМІН
Хто відповідає
1
Ознайомлення вчителів, які підлягають атестації, з нормативними документами про атестацію.
Вересень
ЗНР
2
Прийняття заяв педагогічних
працівників про проходження позачергової атестації.
Затвердження списку вчителів, які атестуються в поточному навчальному році.
До 10
жовтня
Директор
3
Відвідування  уроків, позакласних заходів  вчителів,  які атестуються.

Грудень-
березень
ЗНР
4
Проведення вимірів навчальних досягнень учнів, аналіз результатив-ності роботи вчителів в міжатеста-ційний період.
Січень
ЗНР
5
Самоатестація вчителів за анкетами.
Січень
ЗНР
6
Звіт «Моя творча майстерня».
Лютий
ЗНР
7
Оцінювання роботи педагогів
психологом школи.
Лютий
   Психолог
 
8
Оцінювання діяльності педагогів
членами МО за стандартизованими анкетами.
Лютий
Керівники
методоб’єднань
9
Визначення рейтингу педагогів серед учнів та батьків.
Березень
ЗВР


10
Педрада про ознайомлення педколективу із змістом характеристик вчителів, що атестуються.
Березень
Директор
11
Знайомство педагогів, що атестуються, з атестаційним листом.
Березень
Директор
12
Засідання атестаційної комісії.
Згідно графіка
Директор


13
Оформлення досвіду роботи
педагогів, що атестуються
Січень-
лютий
ЗВР
14
Засідання профкому про затвердження атестаційних характеристик.

Березень
Голова профкому
15
Підготовка наказу за підсумками атестації.
Підготовка документів на нагородження за підсумками атестації






Квітень

Директор, ЗВР

Комментариев нет:

Отправить комментарий